2015. augusztus 24., hétfő

Mennyei csicseriborsó saláta avokádóval

  Kb. 5 perc alatt dobtam össze, vacsinak. (Otthon főzött csicseriborsóból ez bizony hosszabb művelet.) Tán túlságosan éhes voltam már vagy megörökíteni siettem, a fene se tudja, mindenesetre az olívaolajat is kifelejtettem belőle. Talán ezért is lett annyira, de annyira finom, hogy végig hümmögtem, míg villámgyorsan eltüntettem a tálkából...





Csicseriborsó saláta avokádóval

1 nagy konzerv (450 ml-es talán) csicseriborsó kb. 2/3-, lé nélkül
1 nagyon érett avokádó (igencsak puha volt már, de még nem feketedett)
1 egész (!) lime leve
1 kisebb lila hagyma
őrölt feketebors
só (még mindig Himalája)

  Konzerv felnyit, 2/3 tartalom kikanalaz. Avokádó félbevág, mag eldob, gyümölcshús teáskanállal kikapar. Lila hagyma felkockáz, irány a többihez. Lime leve minderre kifacsar, só, bors. Vegyít és hmmmmm................. Megőrülök, mennyire jó!!!!!!

(Eredet: Böngésztem, böngésztem, EZ tetszett a legjobban , de amint látszik, nem követtem teljesen.)



1 megjegyzés: