2012. december 7., péntek

Karácsonyi linzer

 Éreztem én, hogy meg kell innom azt a rövid presszót 17.00 után. Nekem ebben az időben már tilos feketéznem, mert feküdhetek én éjfél után is (ahogy a legtöbbször művelem is azt), "nem jön álom a szememre"... Nos, lassan 1.00, s lám itt vagyok. Pont ezért nem nyújtom hosszúra a dolgot.
 Ádventezek, most már úgy érzésből is. Eddig egy"kis" nátha meg egyéb tennivalók elnyomták ezt. Ennek örömére ma két nasit is készítettem. Na, jó, nem pontosan csak ezért. Anyukám viszi "party-falatnak"(kuncogás:)) Nem szólt ám, hogy kedves lányom, legyél már oly kedves, és......De megtudtam és jól letoltam, hogy ne máááá', a lánya blogol meg szétsüti a fővárost ( hehe:D), ő meg sütit készül vásárolni???? Nos, az első kiválasztott: http://www.falusilibak.blogspot.hu/2012/11/karacsonyi-linzer.html. Ez most azért így, s nem rejtve, szövegbe ágyazva, mert volt már példa arra, hogy valaki nem találta a linket. Talán a színbeállításom rossz, utánanézek, de nem most.



Receptet nem írok, követtem végig, egyetlen módosítással, vaníliás cukor helyett vaníliarúd kikapart belsejét használtam. (Mikulás bácsi, köszi!). A forma és a minta sem ugyanaz, de ez esztétikai kérdés. Na meg a türelemé.... Dr. Oetker írókát vettem, életemben először. Régebben mindig úgy kevertem ki magam, most lazábbra vettem a  figurát, meg hát a 24 óra nekem sem 48 (néha sajnálom......).
(És fényt szeretnék, természeteset! Lehet télvíz idején fényképezni?:D Tudom, hogy igen.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése