2013. július 26., péntek

Vendégváró

 Villámrecept. Ropi helyett. Azért bevallom, tegnap bespájzoltam 5 nagy doboz ropiból. Az itteniek jól ismerik, Dru Tycinky, nyamiiiiii !!!!!! Jóvanna, le volt árazva :D

Pirított magvak

2 marék tökmag
2 marék napraforgómag
(mandula, mogyoró, kesudió, bármi megteszi, nekem akkor épp ez volt otthon)
kevés étolaj

opcionális: chilli, római kömény vagy bármilyen kedvenc fűszer

  A magokat a képen látható sütőalkalmatosságba szórtam, majd 200 fokos grillre kapcsoltam a sütőt, s rögtön beszúrtam a tálakat. Sűrűn figyeltem, kavsrgattam, gyorsan pirultak. 10-12 percnél több nem kellett nekik. Ekkor meglocsoltam olívaolajjal és tüstént megszórtam a sóval is. (Itt jöhet a további fűszerezés.) Amint kihűlt, tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése