2013. június 4., kedd

Paradicsomos oldalas

  Ó, igen. Hússal is élünk. Tavalyelőtt fedeztem fel DV-nál. Picit módosítva, de rögtön bekerült a kedvenc receptek közé. Mindig szemre fűszerezem, ízlés dolga. A pácolást ki ne hagyjuk, szentségtörést követnénk el!

Paradicsomos oldalas

70-80 dkg sertésoldalas
fél fej fokhagyma pucolva, apróra darabolva
1 kisebb doboz paradicsomsűrítmény
őrölt bors
egész és őrölt kömény 


  Az oldalast a csontok közt daraboltam. Bedörzsöltem a sóval és a fűszerekkel. Egy műanyag, zárható tálba tettem, majd rákanalaztam a paradicsomsűrítményt is. Ér bedörzsölni vele, jobban átjárja a húst. Legutóbb 1 napig hagytam állni a hűtőben. (Megérte!)  Fedeles sütőalkalmatosságban, 200 fokra előmelegített sütőben pirult szépre, 2-2,5 óra alatt.
  Emitt pedig egy megtévesztő fotó. A kéz tulajdonosa sajnos nem tömte a pocakba...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése